Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Mar 2025 11:01:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/13348 aadressile Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Piima 
tn 1 // 1/1 // 1/2, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Piima tn 1 
// Pärnu maantee T8 // Pärnu mnt 139d, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna 
linnaosa, Piima tn 1 // Pärnu maantee T8 // Pärnu mnt 139d // 139d/1, Harju 
maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Piima tn 1 // 4 // Pärnu maantee T8 // 
Pärnu mnt 139d // 139d/1, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Piima 
tn 1 // 4 // Pärnu maantee T8 // Pärnu mnt 139d // 139e/2, Harju maakond, 
Tallinn, Kesklinna linnaosa, Piima tn 1 // Pärnu maantee T8 // Pärnu mnt 
139d, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Piima tn 1 // 4 // 6 // 
Pärnu maantee T8 // Pärnu mnt 139c // 139d // 139d/1 // 139e/2 (Elu- ja 
ärihoone, Sidetrass 1, Sidetrass 2, Reovee kanalisatsioonitorustik, 
Sademevee kanalisatsioonitorustik, Veetorustik, Avalikult kasutatav tee) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27289928>  (menetlus nr: 
461447), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JOHANNA KAPPER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister